poniedziałek, 13 grudnia 2010

Nowy kolor w wersji full size :)

Na prośbę- wrzucam fryzurę.
Proszę się nie śmiać z moich min, prezentuję kolor :) Zdjęcie robione na szybko wczoraj.
Chociaż się wydaje, że na twarzy nic nie mam, to jednak jest lekki makijaż, no i niewidoczny przez oczy makijaż paletką Metallics.
Twarz:
Podkład mineralny Meow formuła Pampered Puss
Puder mineralny Luminizing Sunlight firmy Everyday Minerals
Usta:
Błyszczyk Essence XXXL Nudes w odcieniu 01
Oczy:
Tusz do rzęs Wonder Oriflame

Powyżej porównanie poprzedniej zaledwie rudości, z nową ognistą :)

8 komentarzy:

  1. łaaadnie :) myślałam, że Mango jest jaśniejsze, ale w takiej ciemnawej wersji podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dosyć ciemne wlosy, więc niestety bym musiała chyba rozjaśnić dla takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. eh... marzy mi sie taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczniutki :) U mnie ta farba wyszła duuużo jaśniejsza...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz w tych rudościach ^___^!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny kolorek!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń