środa, 1 grudnia 2010

Metallics-haul

Właśnie dotarła do mnie paczuszka od przemiłej Wizażanki. Jak widać poczta polska pracuje tak zawzięcie, że z wielkim trudem dostarcza priorytet po 8 dniach.
Zaszalałam
Kupiłam 2 szminki:
02 Steel Me; 01 Metal Battle
2 Paletki
03. Cooper Rulez!
02.Steel Me
3 Lakiery
01 Iron Goddess,02 Cooper Rulez, 03 Steel Me


Lecę zaraz potestować je na szybko. Bo niestety trzeba iść na zajęcia. Przez brak wizażu kliknęłam zamówienie na Joannie, mam nadzieję, że dobrze wybrałam odżywki. Spróbuję jutro zrobić rozliczenie listopadowego Denka i zaplanować Denko na grudzień :)
i na koniec wiadomość dnia WIZAŻ DZIAŁA!

3 komentarze:

  1. Wizaż działa!:D

    Te paletki są super, ja mam brązową i zieloną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, u mnie niestety nie ma jeszcze tej limitki:( i nie wiadomo czy w ogóle będzie
    Wizaż działa, ale jeszcze wszystkich zdjęć nie widać:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zieloną i brązową paletkę i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona :) Chociaż cienie są mocno błyszczące - a ja ostatnio się w satynach i matach rozkochałam - to od jakiś 2-3 tygodni używam tylko ich!! Kredki z tej serii też są bardzo fajne. Lakiery też, ale do magnesu chyba nie mam cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń