niedziela, 12 grudnia 2010

Jaki piękny dzień!

Cześć, dzisiaj dopadł mnie leń. Miałam dużo planów, co zrobię, wszystko wypunktowane. Ale niestety, zrobiłam tylko to co przyjemne.
Miałam w planach uzupełnić brakujące kosmetyki i pouczyć się.
Rano wstałam i żwawym krokiem pomaszerowałam do Rossmanna, powiem Wam, że dobrze mi zrobił taki spacer. Mniej więcej 20 min w jedną stronę. Zrobię tak jak sobie kiedyś obiecałam- będę do rossmanna chodziła tylko piechotą :P
Chociaż na usprawiedliwienie dodam, że zakupy były nie tylko dla mnie. Uzupełniałam też kosmetyki taty i to co mi podbiera. Dodam tylko informacje o tym z czego korzystać będę ja :Ziaja krem biolipidowy. Mój absolutny KWC wśród kremów. Jedyny krem, którego kupiłam ponownie. A konkretniej- już po raz czwarty. Co prawda jest tłusty, ale wybaczam mu. Doprowadza moją skórę do dobrego stanu nawet zimą. Nie mam już typowych przesuszy :) Powiem Wam, że od niedawna zaczął podbierać mi go tata i od kiedy raz nałożył go na swoją podrażnioną wiatrem skórę, to krem z mojego zmienił się na nasz.
Wibo Extreme Nails kolor 68. Jest cudny, idealny na nadchodzący karnawał i sylwester. Nie patrzcie tylko na moje źle pomalowane pazurki. Tuż po nałożeniu lakieru próbowałam coś wyjąć i zepsułam świetny efekt. Moja niecierpliwość jak zwykle przyniosła klęskę, bo lakier schnie naprawdę szybko. Szybciej niż Essence. Piękny turkus z drobinkami, czuję się jak bombka :)


Ostatnim zakupem była trwała farba L`Oreal w kolorze Mango. Piękny ognisty kolor. Gdy ściągnęłam ręcznik z mokrych włosów, to miałam wrażenie, jakby na moich włosach szalały ogień i krew :P. Jestem bardzo zadowolona. W końcu odważyłam się na mocniejszą rudość.
Eh, jeszcze czekają mnie zakupy świąteczne, aż mi słabo na myśl o tych tłumach
Dziś z nauki nic nie wyszło, więc poczytam jeszcze książkę, a potem puszczę serial.

7 komentarzy:

  1. mam Calme ale nawilzajaca i strasznie mnie podraznia i zapycha :(

    OdpowiedzUsuń
  2. serio? w sumie ona jest dosyć tłusta i pewnie dla osób ze skłonnością do zapychania może być nieodpowiednia. Wiem, że stosuje ją też moja koleżanka z bardzo wrażliwą skórą i jest ok. Niestety nie każdy kosmetyk jest idealny dla wszystkich :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Magrat-pokaż się w nowych włoskach :D mnie tyle razy to Mango kusiło ale ciągle się boję, że jednak mocne rudości nie dla mnie ...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy kolorek już w avatarze na stronie o mnie :) wyszedł ciemniejszy i bardziej czerwony niż na opakowaniu, ale wiadomo kładłam na starą farbę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy mi sie wydaje, czy sie tutaj troszke zmieniło ? ;)
    Fajne zakupy :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mialam ten kremik z ziaji ale jak dla mnie za ciezki jest

    OdpowiedzUsuń