wtorek, 7 grudnia 2010

Krem do rąk- Joanna z Apteczki Babuni

Jak same wiecie Wiaż w zeszłym tygodniu nie działał. Wędrowałam więc bez celu po internecie i robiłam zakupy :) Przez przypadek trafiłam na informację, że sklep Joanna ma promocję. Darmową wysyłkę kurierem przy zakupach za 50 zł. Stwierdziłam, że warto zobaczyć co ma ciekawego w swojej ofercie, zwłaszcza, że od miesięcy poszukiwałam odżywki z jedwabiem w sprayu.
W zasadzie do tej pory jedyną moją stycznością z tą firmą był jedwab w takiej żelowatej formie do stylizacji włosów i szampon z apteczki babuni. Czytając opisy produktów skusiłam się na kilka odżywek i masek do włosów. Niestety o nich Wam jeszcze nic nie napiszę, bo postanowiłam, że nie zacznę dopóki nie skończę Kerna, co sądząc po opakowaniu stanie się dziś :)
Oprócz produktów do włosów wrzuciłam waniliowe masło do ciała i tak polecany przez Goldikę krem do rąk o zapachu czekolady. Brakowało mi dosłownie niewiele do darmowej przesyłki więc wrzuciłam Nawilżający Krem do suchych dłoni z serii "Z Apteczki Babuni". Cena 4,79 za 100g.
Nie wiem czemu zaczęłam testowanie od akurat tego kremu, może dlatego, że był wciśnięty do zamówienia na siłę i byłam do niego sceptycznie nastawiona?
Ale zakochałam się w tym kremie i wszystkie inne poszły chwilowo w odstawkę. Gdzie ja tam i on, wkładam go do torby gdy wychodzę i wyjmuję gdy wracam, jest ze mną przy łóżku przed snem :).
Jestem po prostu maniaczką kremowania rąk w okresie jesienno zimowym. Zresztą sytuacja mnie do tego zmusza, gdyż dłonie strasznie mi się przesuszają, a chory palec nie polepsza sprawy. Jednak ten krem daje wystarczające nawilżenie także dla niego!
A często bywa tak, że po nakremowaniu dłoni musiałam smarować go tłustą maścią.
Krem ma lekką konsystencję, szybko się wchłania, czuję go na dłoni, ale nie pozostawia lepkiej powłoki. Sprawdzałam, że nie zostawiam też tłustych odcisków na kartce :). Dla mnie rewelacja. W dodatku ma piękny zapach- chyba morela.Jestem bardzo ciekawa pozostałych produktów, liczę, że będą równie dobre co ten krem.
Gorąco polecam

4 komentarze:

  1. Szkoda, że jest tak słaby dostęp do kosmetyków marki Joanna. :// Bo ma bardzo dużo ciekawych produktów, ale można je dostać tylko przez Internet. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Joanna prowadzi sprzedaż przez internet! Świetna wiadomość ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie wiedziałam, cynk dostałam z wizażu :) Też żałuję, że Joanna nie prowadzi lepszej oferty w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń