wtorek, 21 czerwca 2011

Współpraca z Kemon

Hej dziewczyny, jak już pewnie częśc z Was zauważyła kilka dni temu na blogu pojawił się banner o współpracy z Kemon.
Pan Adam z Kemon przesłał mi do testowania dwa produkty z nowej linii Hair Manya.
Produkty można kupic w salonach fryzjerskich, których listę znajdziemy TUTAJ
Albo w sklepie internetowym dostępnym TU.
Mi w udziale przypadło testowanie lakieru do włosów w sprayu i fluidu.
Postaram się o jakieś opinie już wkrótce!
Ten post jest już ostatnim z gorszymi zdjęciami :)
A Wy słyszałyście wcześniej o Kemon i Hair Manyi?


8 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej firmie :) Ciekawe czy fajne mają kosmetyki do wlosów :) Czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam ;) czekam więc na efekty współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również dostałam paczkę, wcześniej o tej firmie nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę spróbować ;)
    zapraszam do mnie :
    www.mlodazakupoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale zakochałam się w ich opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pracuję na kemonie jako jedyna na dolnym sląsku:) moje gg 16131419 wrazie pytan koloryzacji czy czegokolwiek zapraszam!
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam byłam u fryzjerki, która farbowała mi włosy na platynowy blond z firmy kemon ...niestety nigdy więcej nie pozwolę na nałożenie tej farby do włosów...jak usłyszałam od fryzjerki że mam ,,piękny różany kolor" to myślałam że ją sobie żartuje...niestety to była prawda...swoje włoski miałam jasny blond

    OdpowiedzUsuń