poniedziałek, 27 czerwca 2011

Przybyłam, wypatrzyłam i zdobyłam!

Chwalę się, a co! Polowałam na nią od wieków, zachodziłam i omiatałam tęsknym wzrokiem szafę essence, dzisiaj myślałam, że mam fatamorganę.
Całe szczęście nie i za 6,99 nabyłam cudną zwierzaczkową płytkę.
Co prawda moje zdolności stempelkowania okazały się dużo gorsze niż wyobrażenia o nich, ale ćwiczenia czynią mistrza ;)
O dziwo poszłam tylko po płytkę i TYLKO z nią wyszłam! No może gdyby były lakiery do cracku, to przemówiłyby mi do sumienia.
PS. Dużo się ostatnio na uczelni dzieje, wpisy, zmiana promotora. Czekają Was wkrótce recenzje kolejnych kosmetyków FlosLeku, HairManya i tag o tym jak mieszkają moje kosmetyki, szkoda, że nie mam takiego porządku jak wszystkie dziewczyny :(

12 komentarzy:

  1. Stempelki powalające! Też takie chcę :) Ciekawe czy u mnie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. polowałam na tą płytkę, ale nigdzie jej u mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne wzorki <3 takie to też bym chciała, a nie te wszędobylskie kwiatki... no ale sobie mogę chcieć, bo nie ma u nas już Natury... foooch! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, ja też chcę:C ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach poluje ale u mnie nie ma jak zwykle :(

    OdpowiedzUsuń
  6. jeżeli jeszcze raz ją spotkam, to kupię dla bloggerek :) A poluje się ciężko... dlatego zdobycz tym bardziej cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. STEMPELKI REWELKA MUSZE JE ZDOBYĆ POZDRAWIAM

    WYGRAJ UBRANIA I AKCESORIA NAJLEPSZYCH ŚWIATOWYCH MAREK! HUGO BOSS, NIKE ADIDAS,PUMA...
    --------------->
    http://mulierblog.blogspot.com/2011/06/moda-najlepszych-swiatowych-marek.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Polowałam długo na stempelki, jeszcze gdy nie były tak dostępne w Naturach. Koleżanka mi je przesyłała nawet z innego miasta. Po wielkim szalei nadziejach poszły na wymiankę...to jednak nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą płytkę ! :) świetna jest, jednak mi nie za bardzo idzie robienie stempelków póki co i zanim wyjdzie ładnie, to się namęczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne!:D chętnie zobaczę efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo śliczne wzorki! <3
    dodaję się do obserwatarów. ;) też możesz, będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń