wtorek, 14 czerwca 2011

Pierwsze koty za płoty, czyli współpraca :)

Witajcie, jakiś czas temu zgłosiło się do mnie kilka osób z prośbą o przetestowanie ich produktów. Zgodziłam się, a dziś przyszły do mnie dwie paczki.


Tu zaskoczenie było ogromne, spodziewałam się kilku próbek i jakiegoś pełnowymiarowego produktu, a przyszła prawie 3 kg paka kosmetyków! Dziękuję bardzo firmie za ich udostępnienie.
Większość jest stworzona dla mnie, zwłaszcza krem po ugryzieniach owadów i odstraszające owady specyfiki. Jestem też ciekawa kremu do higieny intymnej i innych rzeczy. Spodziewajcie się za jakieś 2 tygodnie, bo tyle powinno zając mi wyrobienie sobie opinii zalewu recenzji. Zapowiada się ciekawie.


A tu zdjęcie wszystkich produktów, do testów będzie potrzebna mama :) Wymagająca testerka, zobaczymy jak się sprawdzą na jej twarzy produkty do cery dojrzałej.
A nieco wcześniej przesyłka z http://www.kkcenterhk.com/ 10 par sztucznych rzęs, obym podołała aplikacji, może być ciężko, nigdy sama nie zakładałam rzęs :)
SKlepy tych firm trafiły do paska bocznego, lecę odpocząć po wycieczce rowerowej i obwąchać paczkę ;)
Buziaki! :*

13 komentarzy:

  1. Ale super paka od Flos-Lek*.*
    Mam sól imbirowo-waniliową, jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej ile dobroci :-)
    Gratuluję byle więcej takich paczuszek kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. no no hojnie Cię obdarowali :) nie kojarzę firmy więc czekam z niecierpliwością na recenzje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kojarzę, zwłaszcza uwielbiam ich kremy pod oczy i do powiek, więc tym bardziej się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję współpracy i życzę owocnych testów :)) ciekawa jestem tych rzęs, do mnie ta firma też pisała, ale jakoś im ie odpisałam i teraz zaczynam żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego ;) Czekam na wyniki testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna paka z FlosLeku :) Będę czekała na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  8. A powiedz kochana, długo czekałaś na odpowiedź? Bo ja wysłałam list już jakiś tydzień temu i cisza... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:). Czekam na recenzje kosmetyków, bo czaję się na krem do stóp z kasztanowca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Veloute list od kogo?
    @Ewelina zaczęłam go już testowac, jak i kilka innych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a tak na marginesie to trzeba gdzieś wyraźić jakąś chęć współpracy czy to firma sama sie kontaktuje?

    OdpowiedzUsuń
  12. firmy z którymi obecnie współpracuję zgłosiły się same. Ale myślę, że można też pisać do nich, przecież nic się nie traci :)

    OdpowiedzUsuń