wtorek, 7 czerwca 2011

Ziaja bloker- antyperspirant

O istnieniu blokera ziai dowiedziałam się z forum wizaż.pl, jednak to recenzja Siulki przekonała mnie do zakupu. W zasadzie od razu po przeczytaniu całej notki popędziłam do apteki. Tu moja chęć posiadania napotkała pewien opór, gdyż blokera nie ma, ale pani farmaceutka zaproponowała mi bloker słoneczny(! cóż za różnica).
W końcu w trzeciej z kolei aptece dowiedziałam się, że owszem wiedzą o istnieniu blokera i sprawdzą, gdyż sporo klientek się dopytywało i powinien już być. No i był. Zapłaciłam trochę więcej niż Siulka, gdyż 8 złotych groszy 50.
Uradowana pogalopowałam do domu wczytać się w instrukcję.
Zasada jest prosta. Przez pierwsze trzy noce smarujemy umyte i osuszone paszki blokerem, a później stosujemy go raz bądź dwa razy w tygodniu.
Stosuję dokładnie zgodnie z zaleceniami i nic mnie nie podrażnia, ani nie uczula. Co rano stosuję inny dezodorant bądź antyperspirant i różnica jest ogromna. Skończyły się mokre plamy pod pachami i przykre niespodzianki. Mogę być pewna, że mam sucho pod pachami i nie straszę innych. Kosmetyk zapachu prawie nie ma, bo jak sama nazwa wskazuje ma blokować nadmierną potliwość, a nie maskować zapach.
Bardzo polecam, niska cena i wysoka skuteczność. Używałyście innych antyperspirantów ziai?

26 komentarzy:

  1. ideał, ideał i jeszcze raz ideał!!!! mam go od stycznia i nie ma lepszego nad NIM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. też z niego nie zrezygnuję, zwłaszcza, że zapowiada się na wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo o nim słyszałam, ale nie wiedziałam, że nie trzeba go używać codziennie:) Musi być niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że tobie podpasował. Mi niestety robił krzywdę z pachami i musiałam z niego zrezygnować.
    Wersja activ i sensitiv jest ok ale na jesień zimę wiosnę a na lato za słaba jak dla mnie a mam doś konkretne problemy z nadmierną potliwością.
    Etiaxil wyżerał pachy antidral mniej ale też podrażniał, potem był vichy fajny ale na lato za słaby, taki w kamieniu zupełnie za słaby,
    teraz kupiłam perspiblock i jestem zadowolona lekko podrażnia ale lekko da się wytzymać

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno nie ma identycznego, tak skutecznego działania jak Etiaxil (mam na myśli osoby z nadmierną potliwością w ogóle), aczkolwiek rzeczywiście działa lepiej niż inne drogeryjne antyperspiranty. :) Podrażnia, ale przy takich produktach to niestety normalne. Idealny dla osób z normalnym poziomem potliwości, ewentualnie wzmożonym w okresie letnim.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hihi, skusiłam Cię :D

    @kosmetyczne przyjemności - jak na moje doświadczenia z obydwoma - Etiaxil i Bloker działają dokładnie tak samo :) tyle, że po Blokerze nie mam piekła pod pachami, a po Etiaxilu najchętniej wmontowłabym się w lodówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie uzywalam antyperspirantu ziaji, ale planuje juz jego zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wypróbuję, bo gdy mam bluzkę na krótki rękaw to czasami mi się to zdarzy. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go kupić, ale ostatecznie zdecydowałam się na Etiaxil. Musiałam mieć 100% pewność, że bloker będzie działać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dziś go kupiłam za ok 7zł w zwykłym osiedlowym sklepiku w żadnej aptece go nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosujesz poza nim antyperspirant codziennie? eee, to ja zostanę chyba przy etiaxilu, mi nie robi on w ogóle krzywdy i jest 100% pewny - nie muszę nic poza nim używać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przejęzyczenie :) aż sprawdziłam i obydwa smarowidła, to zwykłe dezodoranty w kulce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawde super! POLECAM w 100%! Jest tani i bardzo skuteczny! Po 1 dniu widac efekty działania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z reguły nie wystawiam opinii, ale zdecydowałam się to zrobić z jednego głównego i najważniejszego powodu - jestem naprawdę bardzo bardzo bardzo zadowolona z tego kosmetyku!!! Niegdyś pomagała mi Rexona, ale po jakimś czasie przestała.. nie wiem dlaczego, gdyż nie zmieniłam zbytnio swojego trybu życia, a może przyszło trochę więcej nerwów.. nie wiem ;). Od momentu zastosowania Blokera, świat się zmienił na znacznie lepsze, czuję się znowu swobodnie i.. sucho :]. Dziewczyny, jeśli macie problemy z nadmierną potliwością, to naprawdę szczerze polecam ten kosmetyk. Nie używałam Etiaxilu, gdyż trochę przeraziła mnie jego cena, bo praktycznie 10-krotnie większa od Blokera. Można go dostać na pewno Rossmannie za raptem ok. 7 zł - cena śmieszna, nawet niższa niż cena niegdyś mojej Rexony, a za to jaka skuteczna - tutaj mam świetny dowód na to, że cena nie idzie w parze z jakością :):):):):):):)

    Szczerze polecam, polecam i jeszcze raz polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze stosowałam Etiaxil i był skuteczny, dzisiaj w aptece zaproponowano mi właśnie bloker z ziaji i chciałam zaczerpnąć wiedzy najpierw. Przede wszystkim interesują mnie opinie osób, które mają problem z nadmierną potliwością. Nie wzmożoną latem, ale nadmierną przez cały rok. Żaden antyperspirant mi nigdy nie pomagał. Dopiero po Etiaxilu mogłam w letni dzień podnieść rękę do góry. Tylko, że Etiaxil jest dość drogi i malutki, także jakby bloker ziaji był skuteczny to właśnie znalazłabym cudowny tani zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam,ale jeszcze nie użyłam. Czy na drugi dzień rano można użyć dezodorantu lub innego antyperspirantu?

    OdpowiedzUsuń
  17. ja smaruje sie juz 2 dni i ni cmi nie pomaga ,moze powiedzialbyscie czy odrazu wam zaczął dzialc z gory dzieki

    OdpowiedzUsuń
  18. mam pytanie do osób które używają blokera dość długo. mianowicie chodzi mi o to, że te podrażnienia, piekąca skóra jest za każdym razem, gdy się go używa? czy może po jakimś czasie (jakim?) już nic nie się nie odczuwa, jak przy zwykłych antyperspirantach?

    OdpowiedzUsuń
  19. Skóra piecze jeśli zaraz po umyciu wytrzemy tylko ręcznikiem i smarujemy. Po umyciu trzeba poczekać kilka minut żeby wyschły na wiór. Do tego golić się dzień wcześniej i używać na już owłosione bo inaczej się wytrzymać nie da.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używam blokera Ziaji od kilku tygodni i naprawdę widzę ogromną różnicę!! Moja skóra w ogóle nie jest podrażniona, a co najważniejsze zniknęły mokre plamy pod pachami... :D Więc naprawdę działa i to za śmieszną cenę! (6 zł z groszami w Rossmannie:D). Dodam, że to mój pierwszy bloker i nie zamienię go na żaden rozreklamowany Etiaxil gdyż jestem w 100% zadowolona za tak niską cenę:D

    OdpowiedzUsuń
  21. właśnie zamówiłam sobie Bloker i mam nadzieje że mi pomoże z nadmierną potliwością:)
    a mam pytanko czy jak się zastosuje go 1lub2 razy w tyg to można w między czasie używać innego antyperspirantu? czy to Bloker przez cały czas działa???

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzisiaj po raz pierwszy kupiłam ten bloker. Wcześniej używałam antirdalu i etiaxilu. Pierwszy był skuteczny ale przez pewien czas, później skóra się przyzwyczaiła. Drugi natomiast w ogóle mi nie pomógł, a wydałam tylko 45 zł. :( Wieczorem zobaczymy ten z ziaji, mam nadzieję że pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam Antidral i odbarwiał ubrania, poza tym strasznie piekły mnie pachy, planuje zakup tego antyperspirantu i mam pytanie czy ten antyperspirant pozostawia ślady na ubraniu?

      Usuń
  23. Stosowalam bloker nie maga za bardzo narzekac ze nie pomaga bo dzialanie ma w 100% tylko strasznie piecze i swedza pachy i mnie bardzo podraznil moje pachy wygladaja jak poparzone. Dodam ze stosowalm sie zgodnie z zaleceniami na ulotce.

    OdpowiedzUsuń
  24. czy ten bloker zostawia ślady na ubraniu?

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda tylko, że ma nasz organizm tak zły wpływ

    OdpowiedzUsuń