sobota, 18 czerwca 2011

Haul zakupowy :)

Postanowiłam wykorzystac wygraną z wizażu na małe zakupy w rossmannie.
Jak już wcześniej wspominałam, na zakupy udaję się moim rowerkiem z koszyczkiem :)
Wybrałam, rzeczy które ciekawią mnie od dawna, czyli żel pod prysznic original source, płyn do kąpieli i samoopalacz.
Z rzeczy potrzebnych płyn do soczewek, który uwielbiam.
A z zachcianek lakier do paznokci wibo, o którym napiszę wkrótce.
Tym sposobem przynajmniej raz wizaż zapłacił za to o czym naczytałam się na forum, pozostawiając w spokoju mój portfel :)

4 komentarze:

  1. Mam ten lakier w niebieskim odcieniu.Bardzo fajny.
    A żelu i płynu jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten żel cytrynowy, ależ on pachnie, mniam:)

    Zapraszam na rozdanie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten płyn i żele Original Source i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja bym poczytała o tym samoopalaczu :)

    OdpowiedzUsuń