środa, 26 stycznia 2011

Zakupy

Dziś wyskoczyłam na szybkie zakupy. Po rzeczy najpotrzebniejsze. Jak widać są to głównie kosmetyki do włosów.
Co trafiło do koszyka?
Dwie szamponetki Delia numer 7,4 rudy do odświeżania koloru, oprócz tego farba Naturia Płomienna Iskra- bardzo ją polubiłam.
Oprócz tego Syoss Heat protect, koleżanka go zachwala, więc postanowiłam dać ostatnią szansę tej marce.
Dziś przyszedł też mój Skin79, o którym więcej będzie wkrótce :). Niestety będę jednak zmuszona złożyć skargę na mojego listonosza. Zostawił paczkę z BB Kremami na bramie, niczym niezabezpieczoną, dostępną dla każdego przechodnia z ulicy, bądź mojego psa, który biedny próbował się do niej dobrać.
Nie sprawdził nawet czy ktoś jest w domu, zabrzęczał raz domofonem i uciekł :/
Dobrze, że ujadanie psa zwróciło moją uwagę na szare coś chyboczące się na bramie.
To tyle narzekań, zaraz pójdę testować Syoss, ale bardzo brzydko pachnie alkoholem, oczywiście dopiero w domu zerknęłam, że jest on na drugim miejscu w składzie. Nauczka na przyszłość- czytać składy.
Może dziś przetestuję delię, żeby nie męczyć włosów zbyt częstym farbowaniem.
Moje wszelkie fanaberie kosmetyczne i zachcianki są zaspokojone na długi, długi czas. Marzą mi się tylko organizery do kosmetyków. Coś, co zapanuje za moim chaosem.

4 komentarze:

  1. Też bym chciała coś co by zapanowało nad moim chaosem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tego BB, ale mi nie podszedł. Natomiast moja przyjaciółka jest nim zachwycona- u niej naprawdę sie sprawdza. Czekam na recenzje, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O listonoszach to nic mi nie mów... Dostałam dzisiaj awizo powtórne (!!) na paczkę z zagranicy, która przyszła 10. stycznia. Gdzie nie dostałam żadnego awiza tego 10.01 a co parę dni od dwóch tygodni wydzwaniałam na pocztę i odpowiedź ciągle ta sama 'nie, nic nie ma na Pani nazwisko'. Wrrrr.

    Delię ostatnio używałam, kiedy chciałam przyciemnić sobie moją rudość. ;) Całkiem niezła.

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam powiedzieć że ta delia jest rewelacyjna farba loreala za 35zł nie pokryła mi tak dobrze jak właśnie ta szamponetka:) jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń