czwartek, 13 stycznia 2011

Elfia paczka



Elf mnie zszokował strasznie. Wraz z dziewczynami z forum robiłam zamówienie, złożyłam je późnym wieczorem w poniedziałek. We wtorek miałam już smsa, że paczka została nadana- brawa dla tego sklepu za sprawny system powiadamiania. Dziś rano tata odebrał już paczkę! Była dosyć ciężka, a w środku wszystko bardzo sprytnie spakowane:

Tak prezentuje się całość. Bardzo żałuję, że nie wzięłam paletki 32, zwłaszcza, że kosztowała 4,5Ł, czyli grosze, a kolory przepiękne. Na moją wishlistę powędruje jakiś korektor, róż i różobronzer, ale dopiero gdy zużyję coś ze swoich zapasów.
Moje zakupy sprytnie ukryły się na zdjęciu, tym razem skromnie- lakier miętowy, mineral booster i pędzel do podkładu.
Idę zaraz porozdzielać zamówienie na paczuszki, mam nadzieję, że dziewczyny podzielą się swatchami zwłaszcza z różobronzera :)

8 komentarzy:

  1. Czekam na jakieś opinie odnośnie kosmetyków z E.L.F.
    Obserwuje Ci na moim blogu i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a moja nadal nie przyszła a zamówiona 5 stycznia... esemesa dostałam w poniedziałek... To przychodzi kurierem czy listonosz taki chodzący roznosi? Ja mam chyba jakiegoś pecha do tych zamówień z UK. Na kiecki z Asosa czekam już trzeci tydzień i nic, elf też nie przychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  3. zależy którą przesyłkę brałaś, nasze zamówienie było na kwotę prawie 70Ł, więc miałyśmy paczkę rejestrowaną. Ta tańsza podobno dłużej idzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. aha... no tą tańszą chociaż zamówienie za 30Ł

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, niezle :) Ja rowniez czekam na przesylke od elfa, ale zamawialam dopiero wczoraj, wiec pewnie jeszcze troche poczekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy i nie moge sie doczekac swojego zamowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj złożyłam zamówienie na kosmetyki ELF za łączną kwotę 123Ł... Czekam z niecierpliwością na smsa potwierdzającego wysyłkę :D
    Co tak mało dla siebie wzięłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo zapasów mam i wcześniej sporo też w grudniu kupiłam, no i czekam na inne paczki jeszcze :D
    Wow, to zaszalałas :)

    OdpowiedzUsuń