poniedziałek, 31 stycznia 2011

Jakiego szamponu więcej nie kupię?

Nieco ponad miesiąc temu skończył mi się szampon z serii sleek line.
Wpadłam do rossmanna po coś do włosów farbowanych. W moje ręce trafił Radical
Opis na opakowaniu zachęcił do zakupu:

"Wyjątkowo łagodny i bardzo dobrze tolerowany przez skórę głowy szampon do częstego mycia włosów farbowanych, osłabionych i zniszczonych. Specjalnie opracowana receptura - naturalny ekstrakt z miłorzębu, prowitamina B5, proteiny jedwabiu, Inulina z cykorii - doskonale wzmacnia, odżywia i regeneruje zniszczone zabiegami fryzjerskimi włosy oraz chroni kolor przed wypłukaniem."

Po pierwszym użyciu byłam zachwycona, szampon co prawda bardzo rzadki i można przez nieuwagę za dużo wylać, ale dobrze się pieni i spłukuje. Zapach w porządku. Jednak po mniej więcej tygodniu zauważyłam, że włosy zaczęły inaczej wyglądać. Myślałam, że to spowodowane zmianą farby do włosów, więc zwiększyłam ilość odżywek. A włosy nadal się przesuszały...
W pewnym momencie przypominały siano. Do głowy mi nawet nie przyszło, że to ten wyjątkowo łagodny szampon!
Całe szczęście już się skończył, a moje włosy powoli wracają do swojego normalnego stanu. Z pewnością nie kupię więcej Radicalu.

7 komentarzy:

  1. moje włosy wysuszył już po pierwszym myciu i więcej go nie używałam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam niezbyt miłe doświadczenia z tym szamponem... Blehhh

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ciekawe. Ja go nigdy nie probowalam, podczas pobytu w PL kupilam sobie mgielke, ale jakos po moich traumatycznych doswiadczeniach z Alpecinem (w skrocie: dostalam od niego lupiezu) jakos boje sie jej uzywac ... hmmm :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam uraz do tego szamponu :/ od pierwszego użycia utrudniał rozczesywanie i wysuszał...

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja myślałam, że to moja fanaberia, że szampon jest winowajcą przesuszu! A wystarczyło zmienić i bardziej nawilżone włosy, jeszcze nie to co było, ale wraca do normy. Już jutro znowu o pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwne to bardzo, bo słyszałam też bardzo pozytywne opinie na temat tego szamponu i nawet się już zastanawiałam czy sobie nie kupić. Jednak zrezygnowałam po Twojej recenzji,

    OdpowiedzUsuń
  7. To będzie idealny dla mnie, bo włosy mam przetłuszczające się ;P
    A tak na serio to widzę , że zdania na temat Radicala są bardzo zróżnicowane.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń