niedziela, 23 stycznia 2011

Nowe nabytki :)

Pojechałam dziś po egzaminie do centrum handlowego, aby zobaczyć czy są już nowe limitowanki Essence, niestety ani I love Berlin, ani biało czarnej nie było. Na pocieszenie poszłam dokupić aniołka w yes, przy okazji dodam zdjęcia bransoletki, bo przyszła w tym tygodniu kurierem i w końcu zaczęłam nosić biżuterię.
Największą radość przy zakupach nowych elementów sprawia mi opakowanie, po powrocie do domu czuję, że sprawiłam sobie prezent :)
Oto moje skarby. Po lewej bransoletka Kruk, Aniołek z Yes, ma cyrkonię w kształcie serduszka, szkoda, że nie jest dwustronny. A tak prezentują się moje dwie samotne zawieszki :) Dokupię jeszcze aniołka na allegro, wzór podobny jak w aparcie, ale nie mogę go dostać w żadnym salonie :(. Moja nowa mania spodobała się siostrze i już zamówiła sobie co chce dostać na urodziny.

8 komentarzy:

  1. Magrat, uroczy prezent :D Gratuluję! Za mną swego czasu chodziły bransoletki Pandory, ale wyleczyłam się, kiedy zobaczyłam, jakie są ceny zawieszek, które akurat przypadły mi do gustu. Bo nie sposób powiesić byle czego... Musi być coś ulubionego, a to, jak się okazało, ładnie kosztuje :(

    A co do Essence, sama czekam aż wreszcie pojawi się gdzieś w Krakowie :) Dziewczyny na Wizażu narobiły mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :* Od Pandory coś mnie odrzuca, może ceny- zdecydowanie nie na studencką kieszeń. A zawieszki oczywiście muszą być wymarzone, ulubione, mam już sporą listę charmsów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aniolek jest uroczy,uwielbiam aniolki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny aniołek...

    Pozdrawiam i życzę udanego kolekcjonowania innych ozdóbek.
    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I właśnie, Magrat, tych cen się trochę boję, bo jak znam siebie, na dwóch-trzech zawieszkach się nie skończy... ;) Co nie zmienia faktu, że jak głupia wertuję stronę Pandory :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Ale Ty wiesz, że ja mam straszną słabość... :) Mam na dzieję, że egzamin zdany!

    Co do Essence w Krk, to jest od 2 dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. wiem, że masz, bo jak się ma bransoletkę, to pokusa jest zbyt silna ;)
    A zobaczymy czy zdany, wyniki za tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń