poniedziałek, 31 stycznia 2011

Inglot Freedom System

Za sprawą Ani nabrałam chęci na Inglota. Przy okazji wizyty w centrum handlowym wstąpiłam do ich sklepu. Do tej pory nie posiadałam cieni Inglota. To znaczy nie posiadałam w formie w jakiej są obecnie. Wieki temu miałam kolekcję cieni Spirit Inglota i lakierów, ale to było w czasach gdy był dostępny w pierwszej lepszej drogerii osiedlowej.
Moja paletka z Kobo całkiem mi się podobała, ale jest niestety malutka. Wkroczyłam więc do salonu z zamiarem zakupienia paletki 10 Freedom System.
Pod wpływem impulsu dokupiłam na próbę jeden cień, czekoladowy odcień numer 242(o ile mnie pamięć nie myli, bo pani zainstalowała go w kasetce już w sklepie)
Paletka jest bardzo wygodna i pomysłowa, w rogach znajdują się 4 bardzo mocne magnesy, które przyciągają do siebie pokrywkę.
Aby otworzyć kasetkę wystarczy przesunąć elegancką pokrywkę.
Bardzo podoba mi się pokrywka z chromowanego grubego tworzywa.

Do paletki była dodana ulotka z informacją jakie jeszcze produkty mieszczą się w systemie freedom:
AMC-SHINE, AMC, DOUBLE SPARKLE, MATTE, PEARL(cienie do powiek)
Cień do brwi
Wosk do brwi
AMC- róż do policzków
Róż do policzków
AMC puder prasowany
Pomadka do ust
Korektor w kremie.
Kombinuję czym zapełnić 6 pustych miejsc, mam ochotę na korektor w kremie, wosk do brwi lub cień do brwi i z 2-3 odcienie cieni do oczu.
W lutym zapowiada się dłuższa wizyta w Inglocie :)
Na zdjęciu po lewej cień od góry na sucho, na dole na bazie Kobo

8 komentarzy:

  1. Ile zapłaciłaś za pustą paletkę? To fajnie że dostałaś ulotkę, ja się z tym jeszcze nie spotkałam, chyba, że się samemu poprosi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pusta paletka kosztowała 18 zł, cień 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to teraz w inglocie mozna kupic puste paletki?! jak ja kupowalam w grudniu to musialam od razu cienie do niej wybrac :/ dlatego wzielam tylko 3cieniowa wersje.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, można zupełnie pustą paletkę. Do tego o ile mi wiadomo znieśli obowiązek przynoszenia paletki, żeby kupić cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To cienie znowu podrożały bo ja za sam pojedynczy cien do paletki jakies 2 tyg temu płaciłam 9zł yhy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tak dawno też kupiłam tę paletę :) z tym, że ja od razu uzupełniłam ją 10-cioma cieniami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem. Ja nie jestem do końca przekonana, gdyż dzięki tym magnesom kilka razy wpakowałam łapę do pudełeczka, rozwalając z lekka cienie. No ale to może kwestia mojej nieuwagi.

    OdpowiedzUsuń