wtorek, 4 stycznia 2011

Complexion Perfection

Do tej pory moim ulubionym pudrem był Luminizing Sunlight firmy EDM. To co robił na mojej buzi jest niesamowite, rozświetla, matuje, tworzy warstewkę odbijającą światło. Na zdjęciach zrobionych po użyciu tego pudru cera wygląda tak pięknie, że byłam często podejrzewana o użycie photoshopa.
Niestety, o czym pisałam chyba już wcześniej firma przestała wysyłać do Polski. Obecnie jest dostępny na stronie polskiego dystrybutora w cenie 54zł. Znacząca podwyżka. Całe szczęście jest wydajny.
Zaczęłam go oszczędzać, więc używałam innych pudrów, w końcu w moje ręce trafił kupiony z ciekawości Complexion Perfection. I.... Perfection! Cena....3,5Ł czyli ok 18 zł. Używam codziennie i nie żałuję sobie, a nie ubywa go prawie wcale. Bardzo dobry kosmetyk, matuje, rozświetla, cera jest zdrowa, nie zapycha, nie wysusza, no po prostu cud, miód i orzeszki. Do tego lusterko i eleganckie czarne pudełko. Swój przetestowałam w warunkach ekstremalnych- sylwestrowych pląsach. Twarz matowa, wymagała niewielu poprawek. Jestem bardzo zadowolona :)

7 komentarzy:

  1. Dla mnie ten puder to niesamowicie udany klon nieodzalowanego pudru Givenchy-Prisme miroir semi -libre i mam nadzieje,ze ELF nie wpadnie na pomysl wycofania tego produktu(tfu tfu;))

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz tym bardziej nie mogę się doczekać mojej ELFowej paczki :D Bo w środku powinien być ten puderek. Mam nadzieję, że u mnie też się tak dobrze sprawdzi jak u Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie największym zaskoczeniem po dotarciu przesyłki była wielkość tego pudru. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten puderek i bardzo go lubie! Jednak szybko dokopalam sie do dna :/ Strasznie mi sie pyli :/ Ale za taka cene (dalam za niego $3) - nie do pobicia.

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie słyszałam, że szybko widać dno, a ja używam go codziennie i nie dokopałam się. Wiecie, że to dużo zależy od rodzaju włosia, wolę miękkie pędzelki do nakładania

    OdpowiedzUsuń
  6. przez Ciebie go zamówiłam... no i kilka innych rzeczy z Elfa oczywiście też bo darmowa przesyłka... Źle ze mną, jakiś odwyk potrzebny na gwałt...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też go zamówiłam. Mam nadzieje że się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń