czwartek, 15 listopada 2018

Obrazy numeryczne, czyli malowanie po numerkach.

Dzień dobry wszystkim, dzisiaj przychodzę z recenzją przedmiotu, który kupiłam ponad pół roku temu na aliexpress. 
Jest to obraz numeryczny, który dostaniemy w dobrze zabezpieczonym rulonie. W środku oprócz płótna znajdziemy ponumerowane słoiczki z farbami oraz pędzle i haczyki do powieszenia obrazu.
 Muszę Wam przyznać, że malowanie po numerkach niesamowicie wciąga i jest bardzo łatwe. Zawsze lubiłam kolorowanki, nie umiałam dobrze rysować, ale kolorować tak, a tutaj możemy się poczuć jak prawdziwy artysta. Jakość rysunku i farb jest bardzo dobra, nawet laik taki jak ja da sobie radę z namalowaniem obrazu, a oto kulisy powstawania mojego dzieła:









Jak Wam się podoba? Pewnie dużo osób zaciekawi się jaka jest cena i gdzie kupić taki obraz. W Polsce jest wiele stron internetowych, które sprzedają gotowe zestawy, jednakże koszt zaczyna się przeważnie od 80 zł. Ja swój zestaw zamówiłam na aliexpress pod tym linkiem: http://s.click.aliexpress.com/e/fb71Ygt zapłaciłam za niego ok 17 zł z przesyłką.  W sklepie są również inne wzory. Polecam na długie jesienne wieczory :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz