niedziela, 13 marca 2011

Barok Szanowne Panie!

Kilka dni temu wybrałam się na zakupy po produkty na urodziny mojej siostry i być może, żeby dokupić coś jeszcze do prezentu.
Weszłam do Natury i przecierałam oczy ze zdumienia na widok nowej limitowanki Catrice, myślałam, że nie dotrze do Polski. Od razu władowałam do koszyka Pudry i pędzle, nie chwaliłam się na blogu, bo jeden komplet powędrował do siostry :)
Wiem, że spora część z Was nie ma dostępu do Catrice, sama zostałąm poproszona o zakup produktów dla wizażanek, niestety nie mam kiedy wstąpić do natury, być może w przyszły weekend, więc co się uchowa, to zakupię :)
Opakowania są prześliczne, puder daje na twarzy satynowe wykończenie, lekko rozświetlając. Chyba jedyny produkt rozświetlający, który odważyłam użyć się na całą twarz :)
Spróbuję zrobić jakieś swatche, ale dysponuję tylko komórką, więc nie wiem jak to wyjdzie.

12 komentarzy:

  1. cudowny pędzel w jakiej cenie był ?

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest ta limitowanka :D mam nadzieję, że mój puderek się szybko nie skończy bo drugiego takiego nie znajdę :/

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie w jakiej cenie są te cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  4. 14,90 za każdy. Joasiu, ja kupiłam jeden w zapasie :) Tak mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomina prasowane meteoryty Guerlaina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się wyleczyłam z tego pudru :D. Pewnie dlatego, że jak wstąpiłam do Natury to JUŻ ich nie było, ale jednak doszłam do wniosku, że nie jest mi jakoś specjalnie potrzebny :P. Sama kupiłam sobie cienie z tej limitowanki, które w sumie opisałam u siebie na blogu, hehe :).

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś otagowana :0
    http://joannapanna.blogspot.com/2011/03/sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałaś wyróżniona :* http://kosmetykiatiny.blogspot.com/2011/03/sunshine-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow wychodzi na to, że musze pędzić zobaczyć te cudeńka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w naturze w sensie "Drogeria Natura?"

    http://zdrowienatura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetny puder. Chyba wybiorę się do Natury;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś oTAGowana!
    http://vexgirl.blogspot.com/2011/03/sunshine-award-tag.html

    OdpowiedzUsuń