wtorek, 29 marca 2011

Alterra- nawilżająca odżywka granat i aloes

W moim rossmannie pojawiły się odżywki! I tonik i krem do twarzy, ale tych akurat posiadam w nadmiarze, więc nie kupowałam. Jakieś denko musi być, albo nadzieja na nie.
Zakupiłam drugie opakowanie szamponu- pierwsze zużyłam błyskawicznie, jak się okazało przez siostrę moją rodzoną i jedyną.
Do koszyka powędrował więc szampon i odżywka, 18 zł w portfelu mniej ( obydwa produkty po 8,99).
Zdążyłam już użyć ją kilkakrotnie i jestem zachwycona! Pomijam zapach, bo uwielbiam gdy moje włosy pachną intensywnie kosmetykami. Tu nie wyczuwał po wysuszeniu ich wcale. Ale włosy są odżywione, mięciutkie, nie plączą się, są megabłyszczące.
Dzisiaj w słońcu błyszczały się jak lustro. Odżywkę zdążyłam użyć kilka razy, a już widzę poprawę stanu końcówek, które robiły się szorstkie. Co prawda i tak w tym tygodniu podcinam włosy o dobrych kilka centymetrów, ale jeśli ktoś robi to rzadko, to kosmetyk ten pomoże w ochronie.
Odżywka nie zawiera sztucznych barwników, substancji zapachowych, silikonów. Jeśli bym miała wybierać, z kosmetyków ze znaczkiem Vegan, to to cudo mimo słabego zapachu działa na włosy lepiej niż Lush i The Body Shop. W dodatku jest dostępny w rossmannie położonym kilka minut od mojego domu:)
Jedyne co mnie zdziwiło, to konsystencja, odżywka powyciśnięciu na rękę wygląda jak krem,jest dosyć tłusta,ale nie przyspiesza przetłuszczania moich włosów. Nie mogę się doczekać testowania innych produktów.

13 komentarzy:

  1. mam szampon z tej serii, nad odzywką się zastanawiam, ale po przeczytaniu Twojej recenzji jestem co raz bardziej na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. znowu kusisz :P już któryś raz widzę pochwalną notkę pod adresem tej serii więc czuję, że jutro pójdę zwiedzać Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż - czuje sie zachęcona do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio taka dobra? Kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie bomba, warto spróbować, bo to tylko 9zł, a odżywia lepiej niż fryzjerskie. Jak ją skończę popróbuję innych serii alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogłam się doczekać nowej notki, wchodziłam codziennie i nic nie było a teraz weszłam i wreszcie się doczekałam. Postanowiłam, że także wyrpóbuję to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Ci polecam też odżywkę z tej serii z morelką - działa cudownie i przepięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki, dzięki za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  9. To świetna seria. Bez SLS :) Szampony bez tego "dziadostwa" mniej się pienią - ale efekt wynagradza brak piany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam sobie dzisiaj szampon, żel po prysznic i antyperspirant dla TŻ.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, rzeczywiście aż taka dobra?
    W dodatku cena, nie powiem - kusząca ;)
    Mam włosy o długości do 3/4 pleców więc pewnie na jedno mycie spoooro by jej zeszło, aczkolwiek gdy pojawię się w Rossmanie, chętnie wypróbuję.

    Pozdrawiam, zapraszam do mnie.
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad tą odżywką, ale wkońcu kupiłam inną maskę do włosów.Szmpon jak dla mnie za drogi.Szmpon ma dobrze myć inwestować to można w odżywki i w maski.Ale ta odżywka napewno u mnie się znajdzie no ale najpierw trzeba stare pokończyć bo zapasów nie chcę robić

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkty tej firmy wzbudziły moje zainteresowanie, ale żadnej odżywki ani szamponu nie kupiłam. Już wiem, co będzie moim kolejnym zakupem w rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń