poniedziałek, 18 października 2010

Natura- dwa drobiazgi

Dopadła mnie gorączka...limitowanek. Usłyszałam o tym, że Denim Wanted jest już w Polsce.
Więc przy każdej możliwej okazji poluję na nią zawzięcie.
Przez ostatnie kilka dni byłam w 3 Naturach- wiem, że ta limitka tam nie trafiła, do moich nowości też nie, oraz w dwóch Douglasach i jednej drogerii niesieciowej i ani śladu DW.
Na pocieszenie wpadłam zobaczyć co nowego jest w Naturze przy metrze, akurat trafiłam na produkt, który próbuję dostać od dawna

Wysuszacz do lakieru w sprayu. Słyszałam o nim tyle pozytywnych opinii, że po prostu musiałam go mieć. Pierwsze testy już za sobą, zobaczymy jak się sprawdzi i wystawię opinię. Cena 9,99 Dostępna w starej szafie essence.



Na moje nieszczęście przy kasie była kolejka, a były wystawione koszyczki wyprzedażowe. W oko mi wpadł błękitny cień Alpine Snow z limitowanej edycji Go Snow. Cena 4,99 takiego koloru jeszcze nie mam.
Wkrótce postaram się przetestować i zdam relację czy te spontaniczne zakupy były udane :)

1 komentarz: