sobota, 21 stycznia 2017

Maseczka oczyszczająca do twarzy Deep Detox firmy Floresan

 Jeżeli ktoś czytał post o grudniowym denku, to wspominałam tam o moim ostatnim hicie- maseczce oczyszczającej do twarzy deep detox Floresan.
Kupiłam ją na próbę w Siberice, mieli akurat promocję mikołajkową chyba -25%. Za saszetkę 15 ml zapłaciłam niecałe 2 zł. Pierwsza saszetka była zużywana na dwa razy.
Bardzo przypadła mi do gustu, mam wrażenie, że oczyściła pory, pozostawiła twarz odprężoną i miękką. Podczas kolejnej wizyty kupiłam już 3 saszetki tej maseczki.
Sprawdziła się również do zadania specjalnego, ostatnio używałam nowego podkładu, który zrobił mi małą krzywdę, zapchał mnie stasznie i powstały na twarzy duże gule i podskórne grudki. Nałożyłam na oczyszczoną skórę calutką saszetkę maseczki i pozostawiłam na 25 min. Następnego dnia zaczerwienienia zniknęły, a gule i pryszcze były ewidentnie zmniejszone. Z pewnością będę wracać do tej maseczki, bo za tą cenę to absolutny hit, szkoda tylko,  że nie ma jej w tubkach, a może jest gdzieś, a do Polski są importowane tylko saszetki? Bardzo polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz