poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Przygotowanie do sezonu campingowego- przydatne akcesoria pod namiot z Aliexpress

Dzień dobry, wracam po dłuższej przerwie. Dwa lata temu po raz pierwszy od dzieciństwa byłam pod namiotem. Wyprawa na jedną noc, spakowaliśmy się bez ładu i składu, zapomnieliśmy wielu rzeczy. Rok temu byliśmy na dwóch kilkudniowych wyprawach, dużo lepiej przygotowani. Nauczona doświadczeniem wiem, że aby dobrze się spakować trzeba na kilka dni przed zrobić listę rzeczy do zabrania, potem odhaczamy kolejne pozycje z listy. W tym roku również planujemy wyjazdy z namiotem, dlatego już zimą zaczęliśmy kompletować potrzebne akcesoria.
1. Oświetlenia nigdy za wiele! W swojej kolekcji posiadamy lampkę z decathlonu, składany lampion na baterie z biedronki, latarkę czołówkę, latarki ręczne, dlatego gdy zobaczyłam to cudo postanowiłam kupić:



Lampki mają kilka trybów świecenia, są na baterie i do tego bardzo tanie. Dają bardzo jasne oświetlenie i co ważne mają haczyk, więc łatwo podwieszę je pod sufitem namiotu :)
2. Osłona od wiatru do kuchenki
Podczas jednej wyprawy trafiliśmy na tak mocny wiatr, że zdmuchiwał nam płomień kuchenki, staraliśmy się osłaniać ją bagażami, ale taki gadżet będzie dużo poręczniejszy:

3. Spork
Łyżko-Widelec tytanowy, ultralekki, czego potrzeba więcej? Na jednodniowe wyprawy na ryby idealny :)

4. Naczynia do gotowania
Zamawiałam rok temu z allegro, to co przyszło to kompletny niewypał, później zamówiłam ten zestaw i jestem nim zachwycona! zastanawiam się jeszcze nad zakupem tego:



5. Podkładka do siedzenia:
Będzie super do wypadów nad wodę, rozłożyć na pomoście czy ziemi, super!



6. Przenośny zlew- jeździliśmy z miską i wiaderkiem, nabieraliśmy wody i myliśmy naczynia, nasz znajomy kupił zlew turystyczny za ponad 100 zł, dlatego gdy zobaczyłam ten chiński odpowiednik od razu go zamówiłam:
 
Zdjęcia pochodzą z podlinkowanych aukcji. A czy Wy też zaczęliście już kompletowanie sprzętu na lato?
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz