niedziela, 31 marca 2019

Zarabianie przez internet. Czy da się zarobić na ankietach.

Dzień dobry kochani, dzisiaj chciałabym omówić temat zarabiania przez internet poprzez wypełnianie ankiet.
Pod koniec lutego byłam chora, miałam sporo wolnego czasu i zarejestrowałam się na kilku platformach. Z informacji znalezionych na forach internetowych wynika, że starzy wyjadacze całkiem nieźle zarabiają na wypełnianiu ankiet.
Moje spostrzeżenie jest takie, że im więcej ankiet mam za sobą tym częściej się one trafiają.
W marcu odebrałam już pierwsze wypłaty. Nie jest to duża kwota, bo 60,23 zł. Jednak zawsze to dodatkowa gotówka, a jeśli podobne kwoty będę otrzymywać przez cały rok to uzbiera się ponad 700 zł.
Platformy z których korzystam i najbardziej polecam:
1. Opinie.pl jedne z najciekawszych polskich ankiet, brałam również udział w dzienniczku badawczym i otrzymałam paczkę z produktami do testowania.
2. Clixsense na samym początku było ciężko, prawie nie dostawałam ankiet i miałam skasować tam konto, od pewnego czasu jest coraz lepiej, wkrótce wypłata.
3. Prolific bardzo ciekawa platforma, badania są głównie zlecane przez pracowników uniwersyteckich i całkiem nieźle płatne. Za jedną ankietę udało mi się zarobić prawie 6 funtów. Badania są wyłącznie w języku angielskim, tylko w jednym przypadku musiałam się wycofać bo nie do końca zrozumiałam polecenie. Pierwsza wypłata już za mną, do kolejnej brakuje mi 1 funta :)
4. I-Say platforma na której mam dosyć często ankiety, na wypłatę czeka się ok 10 dni od zlecenia. Otrzymałam już trzy wypłaty po 2 euro.

To tyle jeśli chodzi o ulubione strony z ankietami. Jestem zalogowana na kilku innych i opiszę je, gdy uda mi się poznać je lepiej. A Wy wypełniacie ankiety?

3 komentarze:

  1. Da się zarobić, ale trzeba wiedzieć jak. Idealnym jest postawienie na kapitał oraz inwestycje. Ankiety to chyba przeszłość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam że da się zarabiać przez Internet, ale trzeba mieć pomysł, koncept oraz know-how. To bardzo ważne, wręcz najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń

  3. Bankowość dzisiaj: mobilność, bezpieczeństwo i szybkość. Twoje finanse w zasięgu palca. Nowoczesność, która ułatwia życie każdego dnia. http://nabiznes.pl/

    OdpowiedzUsuń