niedziela, 25 listopada 2018

Y5 budżetowy smartband z Chin.

Witajcie kochani, przychodzę do Was z recenzją elektroniki. Będzie to tania opaska sportowa z Chin.
Cena: zapłaciłam ok 48 zł za zestaw z dodatkową bransoletką i szkiełkiem na ekran, teraz w aplikacji cena 11,46$
Czas oczekiwania: ok 2 tygodni
Ocena: 9/10
Opinia:
Poszukiwałam opaski, która zastąpi mój miBand1. Podstawowy warunek to czytelny wyświetlacz I żeby nie kosztowała milionów monet. Przesyłka przyszła z Niemiec, więc uniknęłam dodatkowych opłat. Testuję ją już kilka tygodni I spełnia swoją rolę. Liczy kroki, pokazuje przebyty dystans, mierzy puls, podobno nawet ciśnienie (otrzymany wynik był zbliżony do wyniku uzyskanego ciśnieniomierzem, jest możliwość ustawienia treningu, opaska ma powiadomienia o przychodzących smsach I połączeniach, funkcja budzika działa prawidłowo. Za co odejmuję jeden punkt? Początkowo miałam problemy ze sparowaniem urządzenia z telefonem, w dodatku aplikacja jest mniej intuicyjna niż Mi Fit, w Mi Fit mamy również bardziej szczegółowe monitorowanie snu. Jednak jeżeli mamy porównać ceny to myślę, że warto kupić Y5. Dodatkowym plusem jest, że opaska nie potrzebuje dodatkowej ładowarki, możemy podłączyć ją do laptopa lub do ładowarki od telefonu. Przydatne, bo czasami zdarzało mi się zgubić dedykowany kabelek Xiaomi.

1 komentarz: