sobota, 3 listopada 2018

Świąteczne gadżety z aliexpress, które można kupić na wyprzedaży.

Witajcie kochani, być może wiecie, ale 10 listopada rusza wielka wyprzedaż na aliexpress. Będzie można skorzystać z różnych obniżek i kuponów. Stwierdziłam, że listopad to ostatnia chwila na zakup świątecznych gadżetów dlatego chcę się podzielić z Wami swoją listą.

1.Świąteczne torebki na butelkę
Torebki na butelki kupowałam już rok temu, są prześliczne, podarowałam je idąc w gości, w takim opakowaniu nawet zwykłe wino robi wrażenie. Cena ok 1,23$
2. Ubranka na wino
Ubranko na wino to raczej dowcipny gadżet, to z powyższego linku wygląda identycznie jak na aukcji. Również zakupiłam je w zeszłym roku. Cena ok 1,22$
3. Wieniec na drzwi
Bardzo ładne, proste wieńce, w dodatku bardzo tanie, ich cena wynosi ok. 0,89$

4.Skarpetki w zimowe wzory- w akcji bardzo dużo wzorów
Wychwalane na fejsbukowych grupach skarpetki, bardzo duży wybór wzorów cena ok 1,9-2,20$
5. Drewniana choinka
Również hit tegorocznych postów na grupach, cena ok. 2,16$. Z chęcią kupię do pracy, będzie idealnie komponować się na biurku.
6. Łańcuch ledowy
Uroczy łańcuch ledowy, w cenie tylko 6,46$
7. Drewniana kolejka
Drewniana kolejka, dla dużych i małych, może być fajnym elementem dekoracji, cena 3,35$
 8. Torba na butelki:
Torba na butelki po raz kolejny, cena ok 2$.

Mam nadzieję, że powyższe produkty kogoś zainspirują, sama wkrótce dodam kilka rzeczy do koszyka. Wszystkie zdjęcia pochodzą z aliexpress. Udanych zakupów!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz