sobota, 8 kwietnia 2017

NIE polecam Wam tej maski- maska profesjonalny 3-etapowy zabieg Hydrodermabrazja & Kriolifting Eveline.

W tym tygodniu w Drogerii Natura była przecena na maseczki w saszetkach. Zainteresowałam się m.in. maseczką Eveline 3 etapową- były możliwe dwa warianty- rozgrzewająca i chłodząca. Zdecydowałam się na zakup jednej i gdyby się sprawdziła, kupiłabym drugą.
Oto co obiecuje nam producent:
Eveline maseczka - profesjonalny 3-etapowy zabieg Hydrodermabrazja & Kriolifting:
Salon Esthetic to linia 3-etapowych zabiegów wykorzystujących mechanizmy i formuły oddziaływania na skórę gwarantując wielowymiarową poprawę wyglądu i kondycji cery normalnej i mieszanej.
Hydrodermabrazja złuszczając zewnętrzne warstwy naskórka, dostarcza w głąb skóry substancje odżywcze i odmładzające. Poprawia koloryt cery, redukuje niedoskonałości oraz silnie nawilża.
Kriolifting wykorzystuje biostymulację oddziaływania zimna na skórę. Zwiększa mikrokrążenie i dystrybucję składników aktywnych. Przywraca skórze prawidłowe napięcie dzięki czemu kontury twarzy nabierają wyrazistości.
Zabieg odbywa się w 3 etapach- 1 to peeling, nakładamy na twarz, wmasujemy i zostawiamy na 2 min- zmywamy. Następnie na 10 min nakładamy maseczkę, jej resztki usuwamy wacikiem i nakładamy serum, pozostawiamy do wchłonięcia.
Jakie są moje wrażenia? Peeling- nie chłodzi, kompletnie nie czuję jakiegokolwiek efektu, zawiera lekkie drobinki. Maska- nie zawróciła mi w głowie, ciężko było usunąć resztki, poczułam lekkie pieczenie twarzy. Serum- wchłania się do lepkiej powłoki na twarzy.
Ogólne wrażenia? Na mojej twarzy pojawiły się czerwone plamki, szybko zmyłam resztki zabiegu żelem ziaja, jednak nawet teraz czuję, że na policzku i brodzie robią się podskórne gule. Zdecydowanie nie polecam- szkoda zdrowia i pieniędzy, w podobnej cenie kupowałam kiedyś 3 etapowe zabiegi dax, które są genialne, warto też sięgnąć po maseczki węglowe bielendy.
1/10
Tym samym maseczka trafia do kategorii KIT 2017.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz