niedziela, 19 sierpnia 2012

Kuchnia :)

Szykując się do moich kolejnych kuchennych eksperymentów, sprawdziłam pocztę i...znalazłam maile od czytelników! Bardzo Wam dziękuję, że nadal mimo wszystko ktoś tu zagląda i czyta moje wypociny.
A ja, cóż... wyleczyłam się z nałogowego kupowania kosmetyków. Być może przez brak czasu, być może przez inne pasje.
Kolega z pokoju zaraził mnie pasją gotowania, teraz wyszukuję kolejne przepisy, książki kucharskie, drukuję, wycinam, wklejam :) No i oczywiście gotuję. Zauważyłam też dużą zmianę w moim odżywianiu, używam oliwy z oliwek, staram się unikać gotowych dań i sosów i tworzyć coś sama. Teraz na tapecie są przetwory warzywne. Dzisiaj będzie debiut musztardowych ogórków.
Dlatego, żeby nie było pusto na blogu, będę wrzucać przepisy, zdjęcia, recenzje filmów, książek. Trzymajcie się cieplutko!

3 komentarze:

  1. Sporo masz tych książek ;) Ja lubię czasami poeksperymentować w kuchni ;) Czekam w takim razie na jakiś przepis, na jakąś inspirację :)


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. To są nowe nabytki, mam kilka więcej :)

    OdpowiedzUsuń

  3. Memperkenalkan, Ace Maxs Obat Kanker Payudara alami berbahan dasar 100% Herbal. Mengobati kanker payudara stadium awal TESTIMONI ACE MAXS hingga stadium akhir dengan efektif dan aman tanpa operasi, tanpa kemoterapi, tanpa radiasi dan tanpa menimbulkan efek samping yang membahayakan. LEGALITAS ACE MAXS  Kualitasnya terjamin, sudah terdaftar di BPOM RI dan DEPKES RI. Simak kandungan lengkap dan keunggulannya berikut ini! KHASIAT ACE MAXS
    CARA ORDER ACE MAXS

    OdpowiedzUsuń