poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Moja nowa toaletka

Nie mogłam już zapanować nad moimi kosmetykami. Miałam je pochowane w pudełkach i pudełeczkach, ale cóż z tego, że część miałam przy biurku, jak druga część była w przeciwległym końcu pokoju.
Codziennie biegałam więc w jedną i drugą stronę.
Kilka dni temu kupiłam szafkę, a do niej zapragnęłam mieć podświetlane lusterko z rossmanna, czaiłam się na nie od dawna, widziałam je za ok 40 zł, później za 29,90. W lekkim szoku byłam, gdy dziś pani kasjerka nabiła mi za nie 19,90!
Lusterko jest na 4 baterie AA i żeby zapalić lampki ledowe wystarczy wcisnąć guzik. Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Również z szafki, w 3 pojemnych koszach pomieściłam kolorówkę,kosmetyki pielęgnacyjne a także suszarki, ładowarki, prostownicę etc. W przyszłym miesiącu dozbieram na stołeczek do szafki i w końcu kupię aparat- jak widać zdjęcia z komórki nie są najlepszej jakości.
Opuściłam się w prowadzeniu bloga. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że przebywam poza domem 13 godzin dziennie. Praca, później siłownia lub aerobik( kupiłam w końcu karnet), a po powrocie staram się pisać trochę pracy, bądź przynajmniej czytać materiały do niej.

W sekrecie powiem Wam, że zbieram już różne drobiazgi dla Was :) Cieszy mnie bardzo rosnąca liczba obserwatorów, dlatego chcę Was nagrodzić rozdaniem. Oczywiście jako studentka mam ograniczone fundusze, więc starannie i powoli wybieram produkty. Liczę, że pod koniec kwietnia liczba obserwatorów przekroczy 150, więc będzie co świętować. Odliczam dni do wyprawy do Natury. Mam kilka pomysłów na kosmetyki, które bardzo lubię ;)

7 komentarzy:

  1. Witaj :) ?Obserwuję Twojego bloga od nie dawna ale bardzo mi się podoba :)
    Mam pytanie czy ta szafeczka jest z biedronki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, fajna szafka. :) Mnie by się przydała taka organizacja, bo też czasem latam po pokoju za różnymi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardzo podświetlane lusterko podoba :D. Mam nadzieję, że uda mi się też takie dostać za tak niską cenę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz masz wszystko zorganizowane. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta toaletka, ja mam problem, bo nie mam kompletnie na coś takiego miejsca ... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na wyraźniejsze zdjęcia z całą zawartością szufladek:) Według zasad dobrej organizacji trzeba właśnie trzymać rzeczy najbliżej ich miejsca używania:)Fajnie wygląda taka szafeczka, mnie też się podobały (tzn. nie w Biedronce ale w JYSK)tylko wolałabym jaśniejszą, ale wiadomo do kosmetyków to niebardzo.

    OdpowiedzUsuń